10.11.2010

Kenzaa

Ik móet gewoon even een blog wijden aan kenzaa! Sinds ik het 'ontdekt' heb ben ik helemaal happy, haha. Het kan zijn dat deze site al algemeen bekend was, maar ik ken het nog niet. Ik heb wel vaker dat ik erachter kom dat ik achterloop (bijv: horeca is een samenstelling van hotel, restaurant en cafe, weet ik nog maar net o.o)

To the point: Kenzaa is een online shop waar ze goedkope en leuke kleding verkopen. Collectie wisselt aardig snel, dus het is altijd leuk om er gewoon rond te kijken. Een nadeel: ze verkopen er alleen maatje xxs, xs en s. Nu heb ik s/m.
Maar dat maakt niet uit, ik kan er toch niet bestellen. Want mijn kleedgeld is immers op. En ik werk niet. Over mijn zakgeld niet te spreken, haha.


Hier een paar dingen die ik echt leuk vind:
Vest REAGONS (nalevering)

Jurk NAK Gestreept
(Het is een jurkje)

Blazer CHI Grijs (nalevering)

Trui WHELS Groen (nalevering)

Jurk RUNE Roze

Jurk GARDEN (nalevering)

Ik heb alleen wel zo'n idee dat de kwaliteit niet helemaal geweldig is, Achja. (Laat me weten als je hier ooit iets koopt en wat je ervaringen dan zijn)

Oja: voor de site, klik.

5 opmerkingen:

  1. Wat leeeeeeuk. En ik heb S, en het ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat rozige shortje met die strik is zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. AAAAAAAAAAAAAAAAAHG. Nou moet ik mijn moeders creditcard echt hebben. Die dingen... ik hou ervan. <3
    En ze zijn in mijn maat, yeah.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spulletjes! Ik vrees alleen ook een beetje voor de kwaliteit. Misschien eens googlen of je zo geen review vindt ofzo? =)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha, ik ben ook zo'n grote fan. <3 I love kenza. Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen