10.15.2010

Omdat ik geen andere titel kan verzinnen

2c98b2fde47acc5c8b236b2eb9ab0ad6b25d7653_m_large

Gisteren het voelt echt als vandaag had ik gitaarles. Ik doe het nu nog maar 2 jaar en ik moet eerlijk bekennen dat het nu pas leuk begint te worden, nu ik een beetje liedjes kan spelen. Anyway, ik zit op gitaar samen met een vriendin. Ik zie haar alleen nog maar op gitaarles omdat ze sinds dit jaar op een andere school zit.

Maar wat het nu is: We waren echt beste vriendinnen en waar ik was was zij ook, toen ze nog op dezelfde school zat, en ik was altijd diegene met lef e.d. en zij was meer wat 'rustiger'. Ik heb ook al van mezelf dat als ik in een onbekende ruimte zit ik meteen vrienden wil gaan maken. Maargoed. Zij zit dus op een nieuwe school en heeft helemaal geen vrienden daar. Ik vind dat dus echt niet leuk voor haar! En ik zou er wat aan willen doen en, ik weet niet :(

Aan de andere kant: (en het klinkt misschien egoïstisch) het is haar leven, misschien moet ik me er gewoon niet mee bemoeien en ze moet ook gewoon sociale dingen leren. En ik kan haar toch niet helpen, behalve dan dat ik gewoon een goede vriendin voor haar ben.

Snap je een beetje het punt?
Daar zit ik dus mee in het midden van de nacht. Misschien moet ik maar gaan slapen, hoe later het is hoe meer ik ga piekeren/doemdenken.

Trusten!

8 opmerkingen:

  1. Ik snap het meid. Zoiets had ik ook met een oud vriendin van mij. (het is stuk gelopen) De ene maakt makkelijker vrienden dan de ander. Helaas is zij degene die daaruit moet komen. Niet jij. Natuurlijk is het vervelend. Maar je moet in je iegen omgeving wel wat kunnen opbouwen. Je kunt er wl natuurlijk als vriendin zijnde altijd voor haar zijn. Liefs, xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dat ook steeds, ik spreek dan af met mensen van haar school en neem haar mee, maar uiteindelijk moet het van haar komen en kan je er zelf niet echt iets aan doen.

    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. great blog
    i really like it
    sooo... i follow you now ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap het wel. Maar ik denk dat je haar een beetje moet laten, over een tijd moet ze zelf ook keuzes kunnen maken. Je kunt haar natuurlijk altijd naar iets mee nemen.
    Ik maak ook niet snel vriendinnen, maar toen mijn vriendin maar op mijn huid bleef zitten, durfte ik ook niet snel vriendinnen te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lastig zijn zulk soort dingen altijd. ;(
    maar ik denk idd dat je er zelf niet veel aan kan doen, hoe irritant dat ook is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jij kan er niks aan doen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Da's idd lastig. Ik denk ook dat je haar een beetje moet laten, want tenslotte zal je er ook niet altijd voor haar kunnen zijn.
    Zelf was ik vroeger ook niet echt sociaal, maar dat is verbeterd met de jaren, misschien is dat bij haar ook wel. ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een henna feest is alleen voor vrouwen, dus er waren geen mannen/jongens. Zondag zijn de mannen er wel bij, bij de bruiloft :)..

    BeantwoordenVerwijderen