10.05.2010

Tuesday

Kinda weird.
Ik woon in een apartementencomplex en daar word(t) dan eens in de zoveel tijd de ramen gewassen door zo'n organisatieweetikveelwat. Nu zit ik dus rustig in de woonkamer achter m'n laptopje, en 3 meter van me verwijderd, op het balkon, staat een man de ramen te wassen. Best apart!

Gister logeerde mijn nichtje even bij me en daarom moest ik haar wegbrengen naar school - omdat ze anders moest lopen. Ik woon aardig dicht bij school, dus dat was geen probleem. Het probleem lag meer een beetje bij het feit dat we al laat waren, en dat ik haar had laten fietsen (oeps). Gevolg: Ze fietste op grote snelheid een straatje in, en zag op het laatste moment het paaltje. Ze ontweek het paaltje, dat wel, maar knalde toen in volle vaart tegen de stoep.
Maar: We hebben het overleefd, en we konden de lol er nog wel van inzien. (En ze kwam op tijd, hoera!)

Daarna ben ik weer teruggefietst naar huis omdat ik pas rond 1 uur hoef te beginnen.
Jep, dat is altijd zo voor mij op dinsdagen :D



Volgens dit plaatje heb ik nog geluk gehad.


2 opmerkingen:

  1. Hahahaha, omg. Wat leuk dat je in een apartementen complex woont. Liefs, xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, bloopers zoals ik-vermijd-dit-maar-blunder-dan-met-iets-anders vind ik zo grappig. ;d Van die ruitenwasser is idd wel apart. :3

    BeantwoordenVerwijderen