11.29.2010

Pfiew.


Ah, ik heb mezelf net bespaard van een beschamende actie (gelukkig!)
Wel, ik zat met een jongen op msn. Ik kende hem van een feestje een maand terug en we zaten wel wat te krabbelen (hyves, lol) en we hebben allebei dezelfde muzieksmaak dus er was wel een klik. Maar verder had ik 'm niet meer gezien na dat feestje.
Hij vroeg of hij wat persoonlijks mocht vragen. Brand maar los, antwoordde ik. Dus hij vroeg hoe het bij me stond met de liefde. Ik wilde bijna antwoorden dat ik laatst wel een leuke jongen had ontmoet op een feestje maar dat ik te schijterig was om met hem af te spreken. Oh, wát ben ik blij dat ik dat niet heb gezegd!

Ik antwoordde dat het een beetje stil stond. En dat ik niet zo'n iemand was die heel snel verliefd word.

Ik vroeg natuurlijk ook hoe het met hem ging in de liefde (wat is dat dan ook voor idiote vraag?) waarna hij antwoordde met dat hij net een week verkering heeft. Oke, ik had echt zo'n idee van, waarom vraag je het dan? Misschien zocht hij een aanleiding om het goede nieuws te vertellen. Maar he, zo goed ken ik 'm nou ook alweer niet.

Nja, er volgde nog een verhaal over sinterklaas, muziek, en op het laatst vroeg hij mijn nummer. Ik weet ook niet wat ik er van moet denken, maar mijn avond was beslist niet saai :p

10 opmerkingen:

  1. haha, weird!
    nu je het over muzieksmaak hebt, wat luister jij eigenlijk van muziek?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha bedankt voor je reactie op mijn blog! Mijn blogbreak was lekker! Even niet denken aan mijn blog en doen waar ik zin in heb (niet dat ik bloggen niet leuk vind hoor, absoluut niet).

    Ja idd, zoals Beracha het zegt... wat luister je eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja 3 mensen willen nu weten wat voor muziek je luistert
    je kan er niet meer omheen
    vertelll :'D
    en wat een rare jongen
    misschien vond hij jou wel leuker dan zn vriendin, of misschien zei hij alleen dat hij een vriendin had om achter jouw reactie te komen, om jaloezie op te wekken en dat hij jou leuk vind
    of misschien is dat zijn leven wel gewoon: zn neus in andermans zaken stoppen
    hmm ik ben niet zo een expert op jongens gebied
    maar muziek daar valt er dan wel weer met me over te praten soo let us know :'D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMG, echt raar. Ik heb dat ook wel eens gehad.
    Wel leuk dat jullie dezelfde smaak hebben.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is wel vreemd, ja. Soms vind ik jongens ook vaak onvoorspelbaar. En soms zijn ze irritant, haha. Maar hoe hij deed is wel weird. Ik ken wel meerdere jongens die zo doen tegen mij, haha. :')

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha wat 'n rare jongen ^^ ja, zoals digitorum-brevis zegt: mss zei hij dat maar omdat jij niets zei over iemand leuk vinden ofzo :P
    als hij echt net een vriendin heeft is het een beetje raar om het zo te vragen en daarna nog je nummer te vragen xD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha grappig :) misschien vind hij je gewoon aardig of wilt die je jaloers maken ofzo haha kan allemaal.. rare schepsels die jongens :p

    BeantwoordenVerwijderen