11.27.2010

Wie kent



Oh wat ben ik blij, het is weekend! Yay! Jammer dat ik veel moet doen dit weekend (nog zo'n 2 boeken lezen voor school, verslagen, etc) maar toch. Gisteren ben ik samen met twee vrienden naar Subway geweest. Vriend van me trakteerde omdat ik een weddenschap gewonnen had :D De weddenschap ging over de cijfers van de toetsweek, als mijn gemiddelde lager was trakteerede hij, en als zijn gemiddelde lager was trakteerde ik. En die heb ik gewonnen!

Vanmiddag ga ik even sinterklaasinkopen doen, gezien het volgende week al zo ver is. En ook nog een gedicht maken, aah. Samen met een zooi vriendinnen ga ik sinterklaas vieren dus dat wordt gezellig!

Gaan jullie nog Sinterlaas vieren?

7 opmerkingen:

  1. ik vier geen sinterklaas meerr..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaaaaa, weekend! (:
    maar ik moet ook al leren, bwuh, stomme toetsweken.
    wij doen thuis niet meer aan sinterklaas. maar ik ga ook met wat vriendinnen sinterklaas vieren waarschijnlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb echt nu al zin in sinterklaas (:
    mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij vieren geen Sinterklaas meer... zijn we een beetje oud voor aan het worden, haha. :P

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga met sinterklaas altijd naar mn nichtjes, die zijn echt 5 ofzo. Zo schattig haha :) en ik ben ook zo blij dat het weekend is! alleen zit ik nu het halve weekend te leren voor de examens, joepiee. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eindelijk weekend.
    Hahaha.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen