12.07.2010

Piepjestest

Ik ben heel erg trots op mezelf. (Nee, niet om het feit dat ik al dagen niet meer heb geblogt, haha)  Met gym vandaag deden we de piepjestest(/shuttleruntest)*. Hoera. Opzich heb ik wel een beetje conditie, mede door het feit dat ik ben begonnen met hardlopen. Ja, al een paar maanden terug was dit mijn goede voornemen maar ik ben er nu pas mee begonnen. Aan het begin van de winter, hoezo goed getimed! Elke dinsdagochtend en vrijdag ochtend is het vroeg opstaan en hardlopen. Nog niet zo'n lang stuk, en ook niet in een keer helemaal rennen.

Maar oke, ik dwaal af. Ik had vanmiddag totaal geen zin in de piepjestest, maar ik zou er nooit echt zin in hebben. Anyway, als het om sport gaat wil ik vaak mezelf bewijzen, ook wel omdat gym het enige vak is op school waar ik een beetje goed in ben. En ik vind het leuk. Ik haalde trap 8, en daar ben ik trots op!


Wiehoeee.
Houden jullie van gym? 

(* Voor de onwetendenden onder ons: de piepjestest is een soort van test bij gym waarvan je van de ene kant naar de andere kant van de zaal moet rennen, steeds harder, net zolang tot je er bij neervalt. Of het opgeeft. 

12 opmerkingen:

  1. ughh gym.
    ughh ughh ughh piepjestest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik haat shuttleruntests D:
    en ik haat gym
    ik zie er de nut niet echt van in
    vooral omdat ik er slecht in ben. :D
    haha hardlopen in de winter ftw
    dan heb je wel ballen trouwens :'D
    mij zie je dat niet doen xd
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahah ik heb laatst 6 gehaald
    heel slecht dusxd maar ik doe helemaal niets aan sport. dus ik vind het ook wel goed!
    en in de winter ga ik sowieso niet hardlopenxd
    gym vind ik opzich wel leuk(: ik vind trefbal het leukstxd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had ze vroeger. Nu heb ik geen gym. En dat mis ik stiekem wel. Want gym is leuk. En vroeger haalde ik met de piepjestest altijd trap 3 of 4, hahaha. Ik heb hele slechte conditie. Zelf met naar mijn trein rennen lukt nog net, haha, daar zit ik ook op het randje mee. :P

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij ons heet-ie bieptest. :'D Hoe haal je daar in godsnaam acht voor?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel goed gedaan. Ik heb 7,5 gehaald.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Piepjestest, altijd zo'n hekel aan gehad in het lager... algoed dat ik ervan verlost ben dankzij mijn thuisonderwijs, maar dat zal ook nog maar anderhalf jaar duren.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aah ik heb echt een hekel aan de piepjestest en gym haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik haat gym, ik ben echt zo a-sportief als het maar kan. :P

    en ja, het zijn inderdaad vans! vans zijn echt de beste/leukste schoenen on earth.
    het is wel een beetje aan de koude kant ja, maar ik heb niet echt échte winterschoenen ofzo, nouja, ik heb wel laarzen maar die passen niet overal bij.
    er komt nu alleen wel een gaatje bij mijn teen. )': want ik draag ze eigenlijk bijna elke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. shuttlerun test vind ik altijd vreselijk.
    ik ben helemaal niet sportief.
    maar tog vind ik gym best wel leuk, vooral team sporten zoals voetbal of volleybal maar van dat turn gedoe daar hou ik echt niet van. :$
    maar super leuke blog, ik volg je!
    wil je mij ook volgen?
    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik haat gym, ben er echt super slecht in.
    en piepjestest haal ik altijd echt maar een 6 voor :$
    leuke blog!
    xxxx
    www.aletta-makemesmile.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Trap 8, goed!
    Een paar weken geleden moesten wij ook shuttlerun doen, echt een hel. :/

    xx

    BeantwoordenVerwijderen