1.28.2011

Slapen + vraag

Over m'n H&M bestelling: Foto's komen! Waarschijnlijk zondagavond of maandag. Want jawel, ik ben in een gat en heb niet al mijn zooi meegenomen. Ach, geduld is een schone zaak :')

Ik heb twee aardig drukke weken achter de rug en ik ben ook wat aan de moeie (is dat een woord?) kant. Is het normaal dat je als je met je linkeroog omhoog kijkt hij pijn doet? Waarschijnlijk niet en waarschijnlijk ligt het aan mijn o-zo goede slaapritme. Kort samengevat wat ik dit weekend ga doen:

Tumblr_lfn4dsmylc1qanakno1_500_large
(Slapen dus)

Ik ben ook van plan om een keer vroeg op bed te gaan - ik zit vol goede voornemens. Net heb ik mijn nagels gedaan en ik zal ze morgen laten zien!
En oja, nog een vraag. Er zijn twee mensen in mijn omgeving die duidelijk elkaar meer dan leuk vinden.. zo schattig! Maar ze zijn eigenlijk beiden niet echt van die mensen die een move maken. Heeft iemand tips hoe ik ze kan koppelen? (Iedereen vind ze echt een geweldig stel haha, ik was niet de eerste met dit idee :p)
En hebben jullie koppel-ervaring? Of werd je zelf gekoppeld? Oeh.

Fijn weekend iedereen!


9 opmerkingen:

  1. haha rust jij eerst maar lekker uit voordat je bezig gaat met iemand koppelen
    ik ben zelf ook gekoppeld maar ik bespaar je mijn levens verhaal :$ want dit heeft 4 jaar geduurd
    maar als ze echt zo goed bij elkaar passen komt het allemaal vanzelf!
    hebben ze eigenlijk ooit samen afgesproken zonder vrienden erbij?

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan ze aanmoedigen om de eerste stap te zetten :).
    Dat heeft mijn vriendin toch bij mij gedaan... (ik ben dus gekoppeld :p].

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'Maria, John ziet je zitten.'
    'John, Maria ziet je zitten.'

    Nee, ik heb eigenlijk géén idee hoe je kan koppelen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kan met een groep samen iets gaan drinken ofzo, en dan ook die 2 personen meevragen. Als ze elkaar dan leuk vinden en wat losser komen, is er wel kans dat het lukt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha dankje voor je reactie!
    Maar het is niet zo moeilijk hoor, ik ben ook niet goed in ''nail art'' in dit lukte prima!
    XXX
    Ps, misschien moet je een dubbel date doen, dan zijn ze misschien minder verlegen!
    PPs: Slaap ze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha xd het heeft bij mij alleen niet echt geholpen *de magische krachten*, ik heb de toetsen volgens mij hard verpest xo ik wist bij natuurkunde echt helemaal niks ;c
    en over dat koppelverhaal: een vriendin van me en een jongen van school vonden elkaar leuk en nu hebben ze op de een of andere manier verkering gekregen maar ik zag ze bijna nooit praten, dus er zou wel van alles buiten school zijn gebeurd. misschien moeten ze een keer samen naar school fietsen als ze uit dezelfde richting komen: dat doen die vriendin van me en die jongen ook ö
    ik persoonlijk heb 0 ervaring in de romantiek xd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, je moet ze gewoon in een positief stoppen waarbij ze er beide niet omheen kunnen. Hihi.
    Weltrusten. Ik slaap tegenwoordig door de weeks ook vrij vroeg.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kennelijk heeft iedereen je hierboven al supergoede tips gegeven haha. Succes & ik ben benieuwd of ze wat met elkaar krijgen!
    Ik ben ook ontzettend moe want had gisteravond gala op school. Maar slaapse (ofzo?) dan maar haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga deze week ook veel slapen, ben ziek en moe :D

    BeantwoordenVerwijderen