2.14.2011

Vlinders

5438581782_59282248be_z_large

Ik doe niet echt aan Valentijnsdag, maar toch ben ik extra blij vandaag. Ik ga binnenkort 'iets' met mijn crushie doen, het is nog onbekend wat, waar, waneer, maar het idee is er :D (Dit zeg ik dan wel vrij emotieloos maar eigenlijk heb ik zoiets van: 'AAAAAAAAAHWH! Spannend! Leuk! Iehie!', haha)

En ik ben heel benieuwd of er nou echt iemand is die iets krijgt van een geheime aanbidder? Ik bedoel, je hoort wel vaak dat mensen van hun vriendje wat krijgen ofzo. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de vorige jaren altijd naar de brievenbus huppelde in de hoop dat er wat in zat (was nooit het geval) van een onbekende lover. Nu doe ik de moeite niet meer om naar buiten te lopen :p

Dus, ik ben benieuwd naar jullie valentijnsverhalen!

Edit: voor de depressieve mensen onder ons: 'Falentijn' (ik kende 'm nog niet, haha)

11 opmerkingen:

  1. Ik heb een super grote beer van mn vriendje gekregen ♥ -kijkmaaropmnblog- hihi
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha. Falentijn XD
    geniaaal. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha spannend, die komende afspraak met je crush! Geniet nog van je dat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb geen vriendje, dus geen valentijnsdag voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, prachtige foto. :)
    Alvast al veel succes/plezier/... voor je date met je crush. :)

    Dat waren 21 boeken die ik nooit las & ik heb ze naar een tweedehandsboekenwinkel gebracht. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, ik ben ook geen echte valentijner meer ;)
    Prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik er ook niet aan dit jaar. Hele mooie foto.
    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lief berichttt!! dankjedankje

    ahwww, je crushie hehe, ik vind valentijn niet bijzonder maarja kheb geen bfriend hahaha

    ben benieuwd hoe t gaat aflopen met je crush
    kga je zeker volgen, leuke blogggg

    xxx :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die schoentjes op je vorigevorige pagina vd sacha, elke keer als ik ze zie! ik blijf ze superschattig vinden !! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb nog nooit iemand gehoord die wat van een geheime aanbidder kreeg. ;)

    BeantwoordenVerwijderen