5.04.2011

Morgen

Morgen ga ik naar bevrijdingsfestival en jep, ik heb er zin in! Het is vlakbij waar ik woon waar het word gehouden en er komen waarschijnlijk een hele zooi mensen eten. Ik ben nog nooit eerder naar bevrijdingsfestival geweest dus dat wordt leuk!

Korte post maar: gaan jullie?

s (by unruly things)
(Note for Azure: aangezien je de meeste plaatjes die ik post op weheartit.com zet, en mijn site als bron neerzet, wil je bij dit plaatje de bron die ik eronder heb gezet vermelden ipv mijn blog? En sowieso, alle plaatjes die ik op mijn blog heb staan heb ik niet zelf gemaakt dus in dat geval klopt je bronvermelding steeds niet maar das weer een ander verhaal.) 

Veel plezier iedereen die morgen gaat bevrijdingsfestival'en! En ook als je iets anders gaat doen: enjoy. En mocht je onverhoopt ziek zijn: beterschap. En mocht het zo zijn dat je morgen jarig bent: gefeliciteerd!

14 opmerkingen:

  1. Nee, ik ga morgen er niet heen. (: Waarschijnlijk gewoon lui thuis blijven , haha :3
    Ik hoop dat het leuk word voor je! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier, naar welke stad ga je?

    Ik weet het nog niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier. Ik moet gewoon werken.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heelveel plezier! ik ga morgen niks doen denk ik.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. eejj

    jij hebt je opgegeven voor de bloggercontest, de informatie kun je hier vinden: http://www.contestinformatie.tk

    xx belle & flore

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sorry, het is http://www.contestinfo.tk

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee meid, Ik heb zojuist een eigen domein gekocht. Kalypso bestaat niet meer, ik dacht ik breng je even op de hoogte. Ik volg je gewoon verder. Alleen dan onder de nieuwe naam BeautyForGirls.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha echt waar? Huh heb ik jouw als vriend? Ken ik je in het echt huh? Wie ben je dan? :D Of zag je het gewoon staan!?

    Haha en is niet erg hoor. Ik vind je blog gewoon erg leuk :3

    - En ik ga niet naar bevrijdingsdag haha, ik was op vakantie -

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha, het laatste stukje van jouw bericht is echt heel erg grappig (: dankje dat je al mijn vragen hebt beantwoord, ik ben ook nogal on/anti/a-technisch dus ik denk dat het binnenkort wel gaat lukken. Ik was in disneyland dus ben niet naar bevrijdingsfestivals geweest.
    lieefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk stukje weer om te lezen. Bedankt voor je lieve reactie. :) Veel plezier!

    Ik gebruik waterproof mascara omdat ik tranende ogen heb als ik op de fiets zit of als ik loop, hihi. Zo irritant. Vandaar dagelijks waterproof mascara. :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha oh ik snap het. Ja dat was wel echt mijn www, wel grappig :D Wat is je echte naam dan? Avery? of heb je dat als pseudoniem? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben er ook heen geweest, ik heb Jacqueline Govaert gezien ^.^
    Was echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke blog, en hele mooie foto's. maak je die zelf? (de foto bij deze post kan ik alleen niet zien, maar dat zal wel aan mijn computer liggen...)

    ik ga je volgen, misschien wil je terugvolgen? ik zou het in elkgeval erg leuk vinden als je even een kijkje nam:

    lijncreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je daarheen bent geweest!
    Ben je naar zwolle gegaan? Of woon je daar niet in de buurt? :)

    BeantwoordenVerwijderen