10.22.2010

Moeheid blijheid!

YESYESYESYES!
Ik ben er vanaf! Ik ben er gewoon vanaf! En ik leef nog! (Toelichting: toetsweek)

Wauw :D
Alleen ben ik nu wel supermoe, maar het is vakantie so whatever! Vandaag had ik 3 toetsen en toen ik met wat vrienden de stad in wilde, ontdekte ik dat ik mijn sleutels (kluissleutel, huissleutel, postbussleutel) kwijt was. Echt typisch iets voor mij! Mijn fietssleutel bewaar ik altijd apart dus die had ik gelukkig nog.
Probleem: Ik ga 1 november verhuizen en dan moeten ik de sleutels inleveren :oeps:. Hoop dat de huurbaas wat begrip heeft! Heb de school nog geprobeerd te bellen, maar ze hadden net besloten om de hele herfstvakantie geen telefoons op te nemen. Oh yeah.

Na school ging ik naar een soort van danscaféweetikveelhoeikdatmoetnoemen, en het was wel gezellig! Erg jammer dat ik moe was, en dat de mensen waarmee ik ging niet erg van dansen hielden. Dan ga je toch minder snel los.
Daarna nog even ge-subway't (heaven!) en weer naar huis gegaan. Om vervolgens erachter te komen dat ik het liefst staand in slaap viel. Maar ik ben nog wakker (hoera).

Morgen kan ik niet uitslapen, ik heb namelijk zo'n kruidvat kaartje, waarmee ik met een zooi mensen door Nederland ga touren, leuk! Jammer dat het nat word, waarschijnlijk. But I will survive!

Tumblr_lalv6j4zfq1qaz2xl_large

Tumblr_la3wkjsx0c1qb4no4o1_500_large

Tumblr_lamyuyq1cj1qa7lhco1_400_large

P.s.
Ik rook niet.

6 opmerkingen:

  1. Mijn vakantie is bijna weer voorbij. Geniet er maar van. Ik begin maandag jammer genoeg weer. Wat vervelend van je sleutels.. Hoe ben je thuis gekomen dan? Woon je op jezelf..? of bij je ouders? Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yeaaaaaaaaaaaaahhh vacation baby :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ah, mijn vakantie is voorbij. )':
    maar fijne vakantie in ieder geval!
    oh, dat zou ik begrijpen, ik heb er zelf soms
    achteraf nog spijt van dat ik wel mijn hoofd erbij doe.

    die bloemetjespanty is trouwens echt ge-wel-dig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Like your pictures!
    Ps: ik ook niet ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je ouders of zo hebben toch nog een huissleutel? Dan kan je er één laten bijmaken en hoeft de huisbaas er niets van te weten. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb volgende week vakantie!
    ENJOOOOOOOYY en party harddddddd! ;)
    en haha ik ben ook echt al 100x mijn sleutels kwijtgeraakt!! x

    BeantwoordenVerwijderen