10.21.2010

ooh i want!

Soms kom je iets tegen wat je gewoon zooo graag wilt. (Wel, ik kom heel vaak dingen die ik best graag wil, haha). Dus ik zat wat rond te surfen, kwam ik deze schoenen tegen:


Wil al best lang vans, maar dan niet nieuwe (te duur) en wist ook niet welke kleur. Aah, deze kleur is écht hemels! 
Wat vinden jullie eigenlijk van vans?

Trouwens, ik heb morgen 3 toetsen (Frans, filosofie en geschiedenis). Mochten jullie daarna niets meer van me horen weten jullie dat ik waarschijnlijk van m'n stokje ben gegaan door franse werkwoordsvormen of filosofische redeneringen of door jaartallen.
In dat geval: IK HOU VAN JULLIE!

14 opmerkingen:

  1. i like vans, maar ik heb ze zelf niet omdat echt IEDEREEN ze heeft op onze school :D..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij ons op school hebben niet veel mensen ze. KOmt omdat ik op een best wel erge kak school zit en er dus ook best veel van de kak/lak schoenen worden gedragen.
    Maar I luuuuve vans, maar om nou 50 euro (ofzo?) uit tegeven aan een paar gympen?! In dat geval ga ik liever voor AllStars. Maar die kleur is zooooo gaaf ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het zo'n gave schoene!! maar ze zijn net een beetje te duur vind ik ^^
    t'is zo'n prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kleur! :]
    ~daar had ik nog niet aan gedacht dat het overstromingen zijn, maar volgens mij heeft ie het wel heel koud hier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In Amsterdam heb je een heel gaaf winkeltje waar je je Vans kan pimpen. Ik heb daar dus een wit paar gekocht en een paar textielstiften, dus nou heb ik een uniek paar Vans. (:
    Wel een beetje duur inderdaad en ze zitten ook niet geweldig of zo, maar wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah! Ik merkte het nou pas van die reacties! Dank u zeer voor het melden, heb alleen geen idee hoe ik het weer goed kan zetten. :s
    Dit zijn mijn gepimpte Vans; http://kunstjunk.blogspot.com/2010/04/koetjes-houden-van-gras-en-ik-hou-van.html
    Toen ik keek zag ik dat een paar plaatjes het niet deden maar de laatste als het goed is wel, en daar staan ze wel op.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hi,
    I see that you love clothes and fashion. I would like to let you know that I opened a brand new shop where there are different kind of shoes, bags, clothes and accessories you people that love to mix and match into your Unique kind of style.

    Visit the blog shop:
    http://wmstyleblog.blogspot.com

    Facebook page shop:
    http://www.facebook.com/wmstyle

    Click Like on the facebook shop to keep track on our latest updates. We update our products weekly, so it's a must to stay tune!

    Also, let the word out and let your friends know about it.

    Much Love,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die zijn heel gaaf. Vooral die print erin. I love vans. Het probleem is dat iedereen er mee loopt. Dus zelf draag ik ze niet. Toch draag ik persoonlijk liever laarzen. Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw deze vans zijn echt heel leuk, maar op marktplaats kun je vaak ook exclusieve vans vinden en die zijn dan vaak ook goedkoper!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik wil ook graag vans, maar dan zwarte
    alleen heel jammer dat iedereen op mijn school zwarte heeft
    groen is lekker origineel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dankjewel voor je reacties hihi.
    en deze vans vind ik trouwens geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen