10.18.2010

Sorry dear

Aah, ik zou eigenlijk gister mijn nagels doen. Eigenlijk. Want ik heb het niet gedaan. Sterker nog, mijn nagellak van vorige week zit er nogsteeds op. Waar gaat die motivatie van me eigenlijk naartoe? Afrika?

Anyway, ik zat tijdens het eten met mijn haar te spelen. Ik deed mijn pony opzij en direct zei mijn vader van: 'Hè, dat is leuk!'. Stom eigenlijk, maar ik ben nooit op het idee gekomen om mijn pony te laten groeien. Maar is het een best goed idee. Ik heb een missie!

En oja: Niet normaal meer hoe vaak ik het woord 'eigenlijk' gebruik.

Tumblr_laed9v81y21qzevzco1_500_large
Ja, ik heb écht een zwak voor katten.
Tumblr_lachqhzrdz1qzf0d9o1_500_large

Tumblr_ladyn10al91qzzccoo1_500_large

9 opmerkingen:

  1. Eigenlijk vind ik eigenlijk best wel een leuk woord om te gebruiken (:
    misschien moet je iets zoeken of bedenken dat je kan motiveren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah wat een lief katje, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha ik had vroeger ook een soort van pony en ik heb hem ook laten groeien :) succes ermee haha en dat katje is zoooo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke foto's, zoals altijd. (:

    haha, ja, idd zonder sjaal, hoewel het me wel veel moeite koste, x)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, en ik laat m'n schuine pony ook groeien, al een tijdje, en nu is hij al tot mijn kin, yay. (:
    haha, succes met jouw pony!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahaha, je pony laten groeien dus. Maak er een leuke lok van. En katten zijn gewoon cute. Liefs, xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen