10.19.2010

Urhg

(Voordat je je af gaat vragen wat urhg betekend, het is een soort van oergeluid. Juist.)

Ik begin de nacht en het slapen daarin altijd meer te waarderen in de toetsweek, als ik dan eindelijk in bed lig denk ik echt, aahw.

Oke, terug naar de normaalheid. Ik vind m'n blog maar zo zo, en naast foto's (die ik niet kan maken omdat ik geen camera heb, maar daar wordt aan gewerkt), mist er iets.
Hmm, wat?
Heeft iemand tips of iets leuks? :D

Weltrusten! (Ja, ik ga nu al slapen, woehoehoe!)

2 opmerkingen:

  1. Ik weet niets, het spijt me.
    Maar ik vind je blog echt heel leuk zo :)

    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, je zult je slaap wel nodig hebben. Ik kan mij goed voorstellen dat je blij bent als je in bed ligt. Ik heb sinds kort pas een camera. En ik vind je blog nu al leuk zoals die is. Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen