11.08.2010

Klein geluk

Soms heb ik echt gewoon geluk. Puur geluk. Mis ik bijvoorbeeld de bus naar school (Ik kom hard aanrennen maar zie 'm net wegrijden, grmbl) dus neem ik een later. Denk ik dat ik te laat kom, maar dan kom ik een vriendin van me tegen op de fiets en kan ik het laatste stukje van bushalte naar school bij haar achterop. En kom ik alsnog op tijd.

Of zoals zaterdag. Eh, eergister dus. Ik kreeg een brief van het/de CAK. Nee, het zei mij ook totaal niks. Toen ik de brief openmaakte las ik dat ik behoorde onder de categorie, en nu komt het, gehandicapten en chronisch zieken. En dus kreeg ik een soort van vergoeding van €300,00. En dit meen ik serieus.
Eerst natuurlijk een gat in de lucht gesprongen! Het was ook een een beetje raar en onwerkelijk. Oke, haha, nu niet denken dat ik het onterecht heb gekregen, maar eigenlijk is dat wel een beetje (deze zin loopt niet lekker, hmm.). Ik heb namelijk scoliose. En ik zal het uitleggen, speciaal voor jullie, ook al ik heb dat al zo'n duizend keer gedaan. Als je je ruggenwervel of zoiets van achter ziet is die bij de meeste mensen recht. En bij mij gaat 'ie eerst naar links en dan naar rechts, heel kunstzinnig. Daarvoor heb ik zo'n 2 jaar geleden bewegingstherapie gevolgd. Ik heb er nooit last van gehad, nooit pijn van gehad. En de verzekering betaalde die therapie dus dat betekend.. dat het geld voor mij is. Mijn spaarrekening zal me oprecht dankbaar zijn!

Hihi. Toch iets groter dan een klein geluk. Maar weetje, ik heb het helemaal niet nodig, als ik nou eens super veel geldzorgen had of iets dergelijks, maar dat heb ik niet. Dus soms vraag ik me af waarom ik zoveel geluk heb. Anyway, ik ben er blij mee en mijn spaarrekening ook.

Klein ongeluk, haha :p

6 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat grappig ik heb ook 4 scolioses! Nouja, eigenlijk is er helemaal niks grappigs aan maar toch. :$

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, 300,00 euro. Ik ken die CAK ook niet. Maar wel lekker. Heb je er veel last van? Klinkt best erg. Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik wil ook 300 euro, dat zou me nu zooooo op weg helpen, hihi.. Dat plaatje vind ik super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij krijgt 300 000 euro?
    Hé, ik heb ook lichte scoliose, waar blijft mijn brief? (a)

    BeantwoordenVerwijderen