11.20.2010

Nagels + geshopt!

Had mijn nagels van de week gedaan, dus hier het resultaat :D Ben bij m'n moeder dus gelijk even gebruik gemaakt van de camera van m'n stiefvader (die welgeteld 4.1 meer megapixel heeft dan mijn camera, haha) dus foto's gemaakt van mijn nagels + mijn kleren die ik vandaag gekocht heb.


 Let niet op al die velletjes naast mijn nagels! Ieeh! Ik weet dat, omdat ik dit zeg, jullie er juist meer op gaan letten maar oke, daar kan ik mee leven  :p.

Klerenklerenkleren :crazy: :
Een basic hempje van de only (ik laat de hoofdletters even achterwege van ONLY). Haat aan basics kopen, alhoewel dit wel een mooie is :D (een mooie basic, yay!) Dat ding links is de tv, maar ik was te lui om hem er af te knippen.


Een trés lovely vest (drie talen in een zin) van de H&M. Vond 'm erg cute, en hij is nog lekker zacht ook. Goed voor de winter!


Schattig he :p Hij is van de only maar ik heb 'm in de vero moda gekocht. Waarom ze daar niet gewoon een winkel van maken snap ik ook niet, samen met pieces bijvoorbeeld. Maar zo is 't ook wel leuk!
Ik kwam mijn tante ook nog tegen, echt supertoevallig.

Hoop dat jullie een fijne zaterdag gehad hebben! :D (wat ben ik aardig)

16 opmerkingen:

  1. Oeeh, mooie nagels.
    Hihi, dat hempje heb ik ook.
    Heel leuk.
    Lekker geshopt dus.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That last sweater is wonderful!

    Just came across your blog!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke nagels en bedankt voor je tips! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt leuke dingen! Vooral het tweede vestje :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, en mijn vestje is van H&M Divided ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk gedaan met die nagellak! :]
    26 november ben ik jarig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele leuke dingen gekocht!
    en super je nagels =)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die eerste vest is suuuuuupermooi. De twee ook natuurlijk, maar de eerste is adorable! :D
    Leuke nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke nagels!
    Dat tweede vestje is echt cute! :3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel, ik ben pas dinsdag jarig maar dat maakt niet uit hihi.

    Ik vind je tweede vestje echt heel erg leuk! Ik ga je volgen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat vestje van de only is supermooi! en wauw, leuke nagels! knap dat je dat kunt, ik kan ze nauwelijks in een kleur lakken haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal met je eens over die winkels
    Ziet er mooi uit! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke aankoopjes! Ik ben het ook eens met je over dat ONLY, Pieces en Vero Moda één winkel moeten zijn. :)

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen