7.04.2011

Vakantie-feeeelings!

Bijna vakantie gewoon! Morgen heb ik nog een gesprek in het frans, die ik niet goed voorbereid heb, dan nog sportdag en boekeninleveren en ik ben er vanaf! YEAH! Maar ergens zal ik het heus wel missen haha, het was zo'n enorm gezellig schooljaar! Oh elke zin eindigd met een uitroepteken, oeps :p

Wat ik jullie nog niet verteld heb is dat mijn vader onlangs hertrouwt is! Het was een hele speciale en intieme gebeurtenis met zo'n 40 mensen. Ik had er vrede mee, toen mijn moeder een jaar eerder hertrouwde vond ik het wel even heftig maar ik kan het ontzettend goed vinden met mijn stiefmoeder dus dit vind ik geen probleem :) En ik heb er een stiefbroer bij! Die ik overigens niet heel veel zal zien wat hij is al uit huis. Dan staat de telling nu op: 2 broers, 1 zus, 3 stiefbroers en 3 stiefzussen. En ik ben de allerjongste, oneerlijk!

Haha het is vreemd, want ik weet dat ik morgen mijn franse gesprekje ga verpesten, of in elk geval gedeeltelijk, maar het maakt me echt niks meer uit en ik ben niet zenuwachtig. Ik ga waarschijnlijk toch wel over, en op frans sta ik al een onvoldoende dus het kan niet veel meer veranderen, het kleine cijfer wat ik nu nog moet halen (hoewel, het is niet echt een klein cijfer. Maar het maakt me gewoon niet uit).

En ik ga er over een paar dagen een paar weken tussenuit. Het komt erop neer dat ik in de zomervakantie waarschijnlijk heel erg weinig ga bloggen. Ik ga niks vooruitbloggen, ik werk 4 weken intern waar ik zelf geen internet heb, ik ben 2 week op vakantie, heb een festival.... Dus het zal stil zijn vanaf mijn kant! Maar als ik de kans zie om wat te posten, zal ik die grijpen ofcourse!

Tumblr_lllq0yfhof1qeigjxo1_500_large

Wat zijn jullie vakantieplannen, als je tenminste vakantie hebt?

12 opmerkingen:

  1. Het lijkt me echt vreemd als je ouders met iemand anders opnieuw trouwen terwijl het eerst jouw ouders waren... misschien een beetje krom gezegd, maar hopelijk begrijp je wat ik er mee bedoel. ik zou er serieus echt nooit aan kunnen wennen als mijn ouders gescheiden zijn! Ik heb er echt alle respect voor hoe jij er mee om kan gaan... ik zou het echt moeilijk krijgen als mijn ouders gaan scheiden.

    Maar wat leuk zeg dat je zoveel plannen hebt! Het lijkt me heerlijk om weg te gaan! Heel misschien ga ik in augustus met mijn vriendje een weekend weg. Lijkt me superlekker. Even lekker weg met zijn tweeën. Ik ben benieuwd naar je posts! En ik zal je blog in de gaten blijven houden, haha. :) Wil je trouwens mee doen aan mijn winactie? Die staat nu op mijn blog tot en met 15 juli! Belgische meiden kunnen ook meedoen. :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt best veel broers en zussen als je de stief- er ook bij telt. :p Dat niet-zenuwachtig zijn is zo herkenbaar. Ik heb die who cares-attitude ook heel vaak, al ga ik dan meestal nét voor de toets beginnen stressen. Waar ga je heen op vakantie? Ik heb niet zo'n plannen, er zijn ideeën, maar nog niets echt afgesproken. Ik hou van last minute. :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg dat je vader opnieuw is getrouwd! Mijn moeder vorig jaar ook, ik vond het heel leuk!
    En ik mocht bruidsmeisje zijn en met rozenblaadjes gooien. (haha, dat wilde ik zelf graag. ;)
    Wat een grote familie zeg!
    Leuk, zo'n drukke vakantie! Jij gaat je in ieder geval niet vervelen. Ga je naar lowlands? Wel jammer dat ik dan niet je leuke verhalen kan lezen.. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. IS je vakantie nog steeds niet begonnen? Wat raar! Die van mij is al een tijdje bezig ;p Mijn vader hertrouwd ook deze zomer! Mijn moeder is ook al hertrouwd en ik heb nu toch al een redelijk uitgebreide familie -om het zacht uit te drukken- ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van je zomervakantie meid.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heb je dat van die uitroep tekens van girlscene? haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geniet van je vakantie! je hebt trouwens een erg leuke blog. ik follow je!
    xxx http://www.lifeofebi.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat je minder post! Hopelijk na de vakantie wel weer! Je hebt echt veel (stief)broers/zussen ;o Maar wel gezellig, toch?
    Ik ga niks doen in de vakantie, of in elk geval niet OP vakantie, maar ik heb ook feesten en ik doe veel met mijn vrienden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne vakantie! :)
    PS. Doe jij al mee aan mijn winacties? http://girlsmakefashion.blogspot.com/p/zomer-winmaand.html

    BeantwoordenVerwijderen
  10. enjoy girl :)

    Join the vintage give-away on my blog if you like!

    http://givelivelovelife.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn moeder is ook hertrouwd, en ik vind het ook best! Inderdaad erg veel broers/zussen maar misschien wel gezelliig :) xx

    Zullen we elkaar volgen?

    BeantwoordenVerwijderen