9.13.2012

IK ZIT NU IN HET VLIEGTUIG NAAR BRISBANE

Sommigen zeggen, durf te dromen. Dromen is voor mij nooit moeilijk geweest, meer het vervullen van die dromen. Maar ik werk eraan mensen, ik ben zojuist in mijn grootste angst gestapt - in een vliegtuig, in mijn eentje, naar een land waar ik niks of niemand ken.

Het verschilt per situatie natuurlijk, maar heb je liever spijt van iets wat je niet hebt gedaan of heb je liever spijt van iets wat je wel hebt gedaan?

333698634162b4948b02d77416911021_large

Alhoewel heb ik soms wel zoiets van: waar de fuck ben ik mee bezig?

7 opmerkingen:

  1. Wauw, wel heel goed van je. Ik hou ook niet zo van vliegen.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt zo vet van je dat je gewoon even naar Australië gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jaloers. Ik zit nu in Wezep beetje te werken. Maar jij kent Zwolle dus ook? Je woont daar? Super geestig. Dacht dat je heel erg anders vandaan kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier! Mij lijkt het ook echt eng maar super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, waar de fuck ben je mee bezig he? Waarom heb je mij niet meegenomen he? HE??? Nee, oké, heeeeel veel plezier! Wat ga je eigenlijk allemaal uitsteken daar? Rondtoeren? Bungeejumpen? Gordeldieren eten? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super vet! Heel erg veel plezier daar en geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen