10.11.2011

Aangenomen!

Jaja, ik ben aangenomen bij de Albert Heijn to go! Hieperdepiep :) Ze zaten ook enorm verlegen om mensen, dus ik denk dat ze bijna iedereen wel aangenomen zouden hebben. But still! Ik had afgelopen middag mijn gesprek en dat verliep prima :) Was eerst een beetje zenuwachtig maar zodra ik daar zat niet meer.

Tumblr_lr5fdbxabs1qmz1m3o1_500_large
Klokken en werken, op tijd komen, werktijden, hmm.

Morgen heb ik een debat met Nederland, samen met iemand anders moest ik 12 stellingen voorbereiden, argumenten zoeken voor voor en tegen. Ik ben niet goed in spreken, dingen vertellen, en al helemaal niet in het openbaar. Ik heb er geen zin in en hoop dat ik vanavond in slaap val en in de lente weer wakker wordt. Een winterslaap lijkt me geweldig :)

11 opmerkingen:

  1. Ha, ik weet perfect wat je bedoelt XD
    Spreken in het openbaar is zo... openbaar XD Ik had vandaag ook een debat, en ik was super zenuwachtig omdat ik tegen moest 'spelen' terwijl ik eigenlijk voor was. Uiteindelijk heb ik aan een stuk door gerateld en had ik als enige van de klas een 10 XD dus bij jou gaat het ook wel goed gaan ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!
    ik ga miss ook bij ah werken want het baantje dat ik nu heb is echt niks

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!
    En succes met je debat, komt vast goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd meid met je nieuwe werk.
    Succes met het debat.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Succes met het debat (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd & succes!

    www.ninajosephine.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je bent aangenomen! En succes met je debat! (of is ie al geweest? ;)
    Ik moet ook maar eens op zoek naar een baantje. ahha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super dat je bent aangenomen! Ugh, spreken voor mensen is zo niet leuk. :(

    BeantwoordenVerwijderen