10.17.2011

Help²

AAH!

Ik zit midden in mijn toetsweek. In totaal negen toetsen, en ik heb er al een gehad (godsdienst). Meest belachelijke vraag van de hele toets:

Het woordje 'hel' komt niet in de bijbel voor. Juist/Onjuist

Serieus, wat voor nut heeft het als ik weet of dat wel of niet in de bijbel voorkomt? Ik heb net even gecheckt op internet: in de nieuwste bijbelvertaling komt het er niet in voor, nergens, en in andere vertalingen wel. Lekker duidelijk weer!

En ik heb net een heleboel boekjes gelezen die ik kreeg bij het tekenen van mijn contract. Wat blijkt, ik mag geen nagellak onder mijn werk dragen. Gelukkig begin ik pas volgende week maandag :)

Dit zit er nu op! Lekker vrolijk :)

Dus. De meeste van jullie zullen al wel vakantie hebben, of niet? Ik zou eerst ook deze week vakantie hebben, maar mijn school heeft het een week verplaatst. Tja.

14 opmerkingen:

  1. Wat een rare vraag, haha! Ik heb vakantie... heel erg leuk. Door mijn examenjaar kan ik mijn vakantie opofferen voor stapels leerwerk! Echt super leuk :'D (zwaar sarcasme).
    Veel succes met je toetsweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ag het is zo vrijdag. Dan heb jij vakantie. Leuke nailart, jammer dat je tijden werktijd geen nagellak op mag. Ik mag het helaas ook niet.
    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach als het een troost mag zijn, alle mensen in België hebben pas over 1-2 weken vakantie T.T
    Bij de chocolatier waar ik normaal ging werken mocht je dat ook niet, maar je kreeg wel gratis chocola, dus het zou het helemaal waard zijn geweest. Jammer dat hij nu failliet is T.T

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een idiote vraag is dat, moet je de bijbel vanbuiten leren ofzo? ;o Ook nog geen vakantie hier, kijk er echt naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat stom dat je vakantie is verplaatst zeg! Heel veel succes met je toetsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel een rare vraag ja! Ik heb nu inderdaad vakantie, wel weer jammer dat die van jou verschoven is!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha rare vraag jaa (:
    leuke nagellak! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I LOVE YOUR BLOG ! <3333
    i follow you, please follow me back ?!
    it means a lot to me :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love the glitters, yeah!

    http://ieatfashiontoday.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha zeker rare vraag. Succes met je toetsen!
    Leuke blog, ik volg je! Volg je me terug? ♥
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. geen nagellak? Wat een rare regel!
    Haha, dat is inderdaad een domme vraag zeg. ;)
    Ik heb volgende week toetsweek..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oeh, leuke nagels! (: wel jammer dat je geen nagellak mag dragen op
    je werk!
    op een station dicht in mijn buurt is een paar weken/maanden geleden ook een AH to go geopend. ik ben nu zo benieuwd of jij daar nu werkt, haha. (:

    BeantwoordenVerwijderen