9.08.2012

Evangelisten... Deel twee

Net even het stuk herlezen wat ik deze middag (oke, het was al half zeven toen maar goed) vol woede typte. Ik ben moeilijk boos te krijgen, maar als ik echt boos ben dan voel ik het echt door heel mijn lijf. Hoe ik het dan moet afreageren weet ik niet, dus meestal ga ik dan maar schrijven. In mijn dagboek meestal, maar dit keer wilde ik het echt openbaar maken, zodat als er misschien toevallig een evangelist op mijn blog komt, die de waarheid ook te weten komt. Ik schreef dat het huilen me nader stond dan het lachen... Misschien zagen de evangelisten mijn nat wordende ogen als een aanmoediging. Hoe dan ook, boosheid gaat bij mij wel vaker samen met huilen, op de een of andere manier, hoe onhandig dat vaak ook is.

Begrijp mij niet verkeerd, ik heb niets tegen de evangelische kerk over het algemeen. Een vriendin van mij is ook evangelisch. Het is ook gewoon dat er voor mij een ongeschreven regel is voor gelovige mensen: respecteer ook andere geloven. En leer ervan.

Anyway, het voelt ontzettend goed om boosheid van je af te schrijven - dus ik zou zeggen, probeer het eens :)

Ik weet nog niet zeker of ik echt terug ben in de blogwereld. Als het aan mij ligt: Ja. Maar ik weet totaal niet wat me komende maanden te wachten staat (daarover later meer) en of ik wel in de mogelijkheid ben om te bloggen. Haha wat klinkt dat geheimzinnig! Morgen zal ik er wat meer over vertellen.

Tumblr_ma1t5vaer01qd5zqzo1_500_large

(Niet dat het plaatje op de kleinste manier te maken heeft met wat ik getypt heb... Wat een schátje!)

2 opmerkingen:

  1. ha, ik zou het echt leuk vinden moest je terug beginnen met bloggen en ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Maar nu ben ik natuurlijk wel benieuwd.
    En idd, dat katje is een schatje <3 (ja hoor, ik kan rijmen, wat ben ik nou trots :P)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, echt tof dat je weer blogt! Haha, 'een andere eeuwige blogger' vond ik wel heel toepasselijk klinken, hihi. Yep, ik ben ook opnieuw begonnen maar dat kwam vooral omdat ik zo stom was geweest om mijn blog aan 2 vriendinnen te vertellen. Niet dat die andere er op keek, maar eentje wel en die vroeg er ook steeds naar haha, dus vandaar dat ik mijn andere 'blogs' heb verwijderd en deze ben begonnen! Ik zet je meteen in mijn favorieten!

    Even over je verhaal: ik heb dat ook altijd dat ik mijn boosheid combineer met huilen, haha. Best wel raar eigenlijk. Of als ik lichtelijk in paniek raak combineer ik dat ook met huilen, hihi.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen